Scopul general al funcţiei:
Contribuirea la eficientizarea activităţii autorităţii publice prin asigurarea legalităţii actelor normative emise de către Preşedintele raionului şi subdiviziunile Aparatului preşedintelui.
Sarcini de bază:
- Contribuire la asigurarea juridică a activităţii Aparatului preşedintelui raionului şi reprezentarea juridică a autorităţii executive a Consiliului raional în raporturile cu alte autorităţi, agenţi economici şi persoane fizice, precum şi instanţele de judecată.
- Consultarea şi acordarea asistenţei informaţionale conducătorilor şi specialiştilor din autorităţile publice de nivelurile I şi II.
- Îmbunătăţirea proiectelor de acte normative legale, prin exercitarea controlului asupra executării actelor legislative şi normative în cadrul Consiliului raional, în special a Aparatului preşedintelui raionului.
- Ţinerea în evidenţă a modificării cadrului legal şi asigurarea informării specialiştilor din domeniu în cauză cu modificările operate.
Condiţii de participare la concurs:
- deţinerea cetăţeniei RM;
- posedarea limbii de stat;
- capacitatea deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vârsta de 63 de ani;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcție publică drept sancțiune disciplinară, sau nu a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
- nu are interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate.
Bibliografia concursului se va elibera la momentul depunerii dosarului de participare la concurs.
Cerinţe specifice: Studii superioare, de licenţă sau echivalente, preferabil în domeniul juridic, 1 ani de experiență profesională în domeniu, cursuri de perfecționare profesională în domeniul jurisprudenţei; Cunoașterea legislației în domeniu, cunoașterea limbii de stat, Abilităţi de utilizare a computerului (Word, Excel, Internet), abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, coordonare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, argumentare, prezentare, instruire, motivare, mobilizare de sine, comunicare eficientă.
Actele necesare: formularul de participare la concurs; copia buletinului de identitate; copiile diplomelor de studii şi a certificatelor de perfecţionare profesională sau specializare, copia carnetului de muncă, cazierul judiciar (se permite depunerea declaraţiei pe propria răspundere privind lipsa antecedentelor penale cu prezentarea ulterioară a cazierului judiciar); acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs.
Actele necesare se vor depune la comisia de organizare a concursului până la data de 20 mai 2021, orele 17:00, pe adresa: or.Ştefan Vodă, str. Libertăţii,1 biroul 309, tel. 0.242-2-43-17.